Wednesday, April 6, 2011

bila?

salam...

setelah berminggu2 melalui semua ni... tiba2 one fine morning, lepas mandikan abg long, tengok masih ada lagi bisul2 baru yang muncul. tiba2 aku rasa sedih sangat.. kesian sangat kat anak2.. klau aku yg menjaga ni pon bole rasa penat menunggu semuanye ni berakhir... inikan pulak dorang yang menanggung.

hari demi hari, lepas mandi aku akan check ada tak bisul2 baru yg tumbuh. tapi setiap hari tu jugak aku kecewa bila mana masih ada muncul yg baru walaupon tak sebanyak mula2 dulu. tapi aku mengharapkan ia stop. salah umi ke yg bagi dorang mkn imunol dulu tu?

frankly, aku sendiri tak pernah terfikir akan ada effect macam ni. apa yang aku tahu, aku nak cari supplement yang bole bantu anak2 aku, stopkan dorang dari menggaru sepanjang masa. mata tengok kartun, tapi tangan merayap menggaru sana sini. sedih. memang sedih. itu sebab aku nekad nk cari penawarnye. klinik swasta dah berkali2. hospital sudah. klinik pakar kulit.. tak sempat lagi. paed dah pegi. blood test dah buat.

aku tak pernah tau yg healin ni akan ada healing crisis ke apa. bila tgk testimonial.. aku ingin cuba, mudah2an anak2 aku bole sembuh. tapi klau sedari awal lagi aku tau akan ada healing crisis mcm ni... mungkin aku pikir jugak kot 2 3 kali. tapi now... dah start.. memang kene continue. aku cuma bole berdoa agar semua ni cepat2 berakhir.

start consume healin 10/3 aritu. 1 week after that muncul bisul2. 22/3 stop imunol and tukar kepada zaniplus. and today 6/4, 2 weeks selepas stop imunol, masih ada bisul2 yang baru. ya Allah, Kau permudahkanlah semuanye. amin.

No comments:

Post a Comment