Tuesday, April 27, 2010

keteku koyak?

pada suatu pagi.... sedang aku memandu sendirian.. sambil layan celoteh FBI dan Fafau.. topiknye masa tu.. hmm.. kenaikan kompaun maksimum kesalahan trafik dr RM300 ke RM1000... huhu... bebel2 la aku yg tak puas ati.. sbbnye.. yg 300 tu pon aku tak bayo2... inikan pulak dia up ke 1000.. huhu.. jadi hutang lapok la jawabnye...

tiba-tiba...

mcm ada mende tersangkut la.. ku tgk side mirror kanan ku.. huhu.. ku nampak divider jalan tu dah kene sagat... huhu.. saheh aku sagat itu divider. nk berenti.. takleh sbb tgh corner.. ujan lak tu.. continue driving dlm ati tak tenteram. ku jenguk2 je kt side mirror tu.. nampak rear bumper ku dah 'cegeng' sket.. huhu..

sampai ofis.. parking.. tgk2.. mak ai.. apa aku langgar tadi? takkan jadi camni kot? seperasan aku.. aku just sagat2 manja je divider tu... harusla calar balar je... ni tgk2.. 'koyak'? tgk gambar2 ni utk buktikan betapa koyaknye ati aku tgk kete kesayangan aku ni... huhu...



ha.. tgk tu.. sedihkan? syukurla aku tak apa2.. terkesima kejap. huhu... sepanjang hari.. hati aku tak keruan... camnela nk setelkan mende ni.. tp alhamdulillah... thanx to mr hubby yg always by my side.. hehe.. gi report next 2 days... tunggu hubby cuti.. setelkan smua.. claim.. report... so katanye dlm 3 weeks gakla baru leh settle. takpela.. janji smuanye ok. yg tak oknye.. NCD back to 0 la... alahai... bln 8 ni kena la fork out kt mane2.. haha... insurans dah up smula.. takpe2.. janji puas ati... windscreen pon aku include skali kasi tukar.. sbb dah calar kena batu aritu.. include je la.. hehe.. baru berbaloi ilang NCD kan..

hmm... now ptg2 camni.. dengar guruh berdentam dentum kt luar.. tp lom kol 5 .30 lg.. nk balik takleh lagi.. so dokla menghabiskan keje bersama sisa2 mood yg tinggal. sambil2 tu.. cari info on new project for ummi... hehe.. target nye... nk jahit baju kurung sendiri! raya aritu siapkan baju kurung zafira je. baju sendiri antar tempah. this time around.. dah target nk try jahit sendiri... kain dah ada.. masa nye aje yg lom adjust. hehe... chaiyok2..

hobi baru skrg... baking.. so far mcm2 project dah setel.. tp yg tak lulus2 is muffin. apa ke payah beno nk dpt muffin as good as KENNY ROGERS?? hehe... this coming mei.. birthday abg long.. tak celebrate kot.. since jatuh on monday.. so just bring some goody packs n cakes to nursery je la.. harap2 la jadi kan.. wakaka... insyaallah.. takat chocolate moist tu no hal la... wakaka.. tp abg long ni pulak demand lebey... dia bukan kisah kek tu baked with love ke hape.. dia tau nk kek bola! camne nk transform a cake into a ball?? takpe2.. nnti kucari la gambar ben10 ke.. utk ubat hati luka dia tu.. hehe.. janji kek umi buat.. kan kan kan??

k... inuff for today.. next time aku celoteh lg... bubbye bubbly bubble...

No comments:

Post a Comment